8 Haziran 2020 Pazartesi

MUTLULUK


“Başkalarının mutluluğundan kendine pay çıkaran insan, en mutlu insandır.”

                                                      Goethe

 

O bile mutlu olduysa ben de mutlu olurumJ

Başkalarının mutluluğundan kendime nasıl pay çıkarabilirim ki?

Arkadaşın geliyor,senin hoşlandığın ama henüz dillendiremediğin  kızla çıkmaya başladığını söylüyor.Aaa ne güzel…Ben de ondan hoşlanıyordum zaten… diye pay mı çıkarsak?

Kısa çöpü çeken hayatta kalır.Sen uzunu çektin.Haydi,pay çıkar…Değişelim mi desem olmaz.Ben zaten yaşamak istemiyordum desem,yalan olur.

Güneşin batışını izliyor,mutlu oluyor millet.Kendimize pay çıkaralım.

-Çok şükür bugün de güneş battıJ

Zaten    “en mutlu ”diyor ya…Ben “en”leri hiç sevmem…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Arthur Schopenhauer ile Söyleşi

Öncelikle hoş geldiniz J -Kitaplar hakkında ne düşünüyorsunuz? - “Kitaplar olmaksızın medeniyetin gelişmesi imkansız olurdu.Onlar deği...